Kolumbarium w Radomiu ukończone

Budowa zespołu kolumbariów na Cmentarzu Komunalnym w Radomiu została ukończona. Dziękujemy Inwestorowi oraz wszystkim zaangażowanym w proces projektowania oraz budowy tego obiektu.

Zapraszamy do zapoznania się fotografiami na stronie projektu
a także do obejrzenia krótkiego filmu

Pływalnia w Białołęce – podpisanie umowy

Podpisaliśmy umowę z Miastem Stołecznym Warszawa – Dzielnicą Białołęka na wykonanie dokumentacji projektowej dla pływalni przy ul. Ostródzkiej. W ubiegłym roku nasz projekt otrzymał II nagrodę w konkursie architektonicznym, rekomendowanym przez SARP.

Zapraszamy na stronę projektu

Dom w Konstancinie-Jeziornie ukończony

Budowa naszego projektu domu jednorodzinnego w Konstancinie-Jeziornej dobiegła końca.

Zapraszamy do zapoznania się z realizacją na stronie projektu

Dziękujemy Inwestorowi oraz wszystkim zaangażowanym we współprace przy projekcie.

II miejsce w konkursie architektonicznym na budynek pływalni w Warszawie, Białołęce

Nasz projekt zdobył 2 nagrodę w konkursie na opracowanie koncepcji architektonicznej pływalni wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul Ostródzkiej w Warszawie.

Organizatorem konkursu było m st. Warszawa, Urząd Dzielnicy Białołęka, a konkurs otrzymał rekomendację SARP.

Gratulujemy zwycięzcom oraz innym nagrodzonym.

Uroczyste otwarcie Muzeum Dom Rodziny Pileckich

W dniu 02.11.2022 odbyło się uroczyste otwarcie Muzeum Dom Rodziny Pileckich w Ostrowi Mazowieckiej. Uroczystość odbyła się pod patronatem Prezydenta RP – Andrzeja Dudy.

Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia budynku Muzeum według naszego projektu oraz wystawy stałej, której byliśmy współautorami. Placówka otwarta będzie w dni robocze w godzinach 10:00—18:00, a w weekendy 11:00—17:00

Więcej informacji na stronie Prezydenta RP

oraz oficjalnej stronie Muzeum

I miejsce w konkursie architektonicznym na Centrum Aktywności Międzypokoleniowej w Wawrze

Z ogromną radością informujemy że zajęliśmy I miejsce w Konkursie Architektonicznym na Centrum Aktywności Międzypokoleniowej w dzielnicy Wawer w Warszawie. Dziękujemy organizatorowi konkursu i jury! Gratulujemy pozostałym nagrodzonym uczestnikom!

Przejdź do projektu

III nagroda w międzynarodowym konkursie na przebudowę Pałacu Radziwiłłów w Wilnie

Nasz projekt został nagrodzony 3 nagrodą w Międzynarodowym Konkursie Architektonicznym na przebudowę Pałacu Radziwiłłów w Wilnie na potrzeby Litewskiego Narodowego Muzeum Sztuki.

Nominacja do finału Nagrody Roku SARP 2021

Nasz budynek – Muzeum Dom Rodziny Pileckich został nominowany do finału konkursu Nagroda Roku SARP edycja 2021 za najlepszy obiekt architektoniczny zrealizowany do końca 2020 r. w Polsce w kategorii budynek kultury. Jury nominowało 2 budynki w tej kategorii. Serdecznie gratulujemy wszystkim zwycięzcom i innym nominowanym.
Zapraszamy do zapoznania się z projektem na stronie projektu

Ruiny zamku w Kurzętniku

Zakończyliśmy pracę nad Koncepcją zagospodarowania i renowacji ruin zamku Biskupów Chełmińskich w Kurzętniku. W projekcie staraliśmy się przywrócić wyjątkowość wzgórzu zamkowemu i odsłonić ciekawą historię tego miejsca. Zapraszamy do projektu

Wyróżnienie w konkursie na budynek Instytutu Pileckiego

Nasz projekt otrzymał wyróżnienie w konkursie na przebudowę i rozbudowę budynku biurowo-usługowego przy ul. Siennej 82 w Warszawie na potrzeby Instytutu Pileckiego.

Wyróżnienie w konkursie na budynek Uniwersytetu Warszawskiego

Otrzymaliśmy wyróżnienie w dwuetapowym konkursie architektoniczno-urbanistycznym SARP na budynek naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszwie.

Gratulujemy zwycięzcom oraz innym nagrodzonym!

Przejdź do projektu

III nagroda w konkursie na rozbudowę i adaptację Wielkiego Pieca w Rudzie Śląskiej

Otrzymaliśmy III nagrodę w konkursie na rozbudowę i adaptację Wielkiego Pieca w Rudzie Śląskiej na cele turystyczno-kulturalne. W naszej pracy konkursowej nie zdecydowaliśmy się na rekonstrukcję hali lejniczej, ale postawiliśmy na wyeksponowanie pieca jako ikony Rudy Śląskiej. Skupiliśmy się na zaprojektowaniu dostępnej dla mieszkańców przestrzeni publicznej i parkowej. Propozycja nowej zabudowy to architektura tła, przeszklone pawilony, które zapewniają widoki na kompleks urządzeń Wielkiego Pieca. Główny pawilon skierowaliśmy w stronę placu publicznego.

Gratulujemy zwycięzcom oraz pozostałym nagrodzonym!

Prace konkursowe można zobaczyć do 19 grudnia w Stacji Biblioteka przy ul. Dworcowej 33 w Rudzie Śląskiej – Chebziu.

Uroczystość przekazania kluczy do Muzeum Domu Rodziny Pileckich

Dnia 6.10.2019 odbyła się uroczystość przekazania kluczy do Muzeum Domu Rodziny Pileckich w Ostrowi Mazowieckiej Ministrowi kultury. Dziękujemy MKDiN, Miastu Ostrów Mazowiecka, dyrekcji Muzeum oraz generalnemu wykonawcy ZKM-ASIS za wspólną pracę nad budynkiem.
Większość prac została ukończona, teraz rozpocznie się wyposażanie budynku. W przyszłym roku planowane jest otwarcie Muzeum dla zwiedzających – już z wystawą stałą, którą projektujmy wspólnie z Koza Nostra Studio.

Za współprace przy projekcie dziękujemy:
TMJ projekt – konstrukcja
MLJ – projekt instalacji
la.wa architektura krajobrazu – architektura krajobrazu
exexe – detale fasady

Informacja w Serwisie Rzeczypospolitej Polskiej

Przejdź do projektu

Nasza realizacja w zestawieniu najlepszych biurowców 2018 wg czasopisma Architektura-Murator.

Nasza pierwsza realizacja – przebudowa hali magazynowej pod Warszawą znalazła się w zestawieniu najlepszych biurowców w Polsce w 2018 roku wg Architektury-Murator. Cieszymy się, że pośród nowoczesnych, efektownych i ważnych obiektów, autorzy zestawienia dostrzegli niepozorną na pierwszy rzut oka przebudowę. Należy tutaj docenić inwestora, który od początku wierzył, że inwestycja w skromny budynek magazynowy będzie lepsza niż wznoszenie nowego biurowca. Ponad połowa powierzchni budynku to przestrzenie wspólne, integrujące pracowników zatrudnionych w całym kompleksie zakładowym.

Przejdź do projektu.

I nagroda w konkursie architektonicznym SARP na modernizację i rozbudowę Willi Narutowicza przy Parku Łazienkowskim w Warszawie na potrzeby oddziału MHPRL.

Otrzymaliśmy I nagrodę w konkursie na modernizację i rozbudowę Willi Narutowicza przy ul. Parkowej 23 w Warszawie na potrzeby oddziału Muzeum Historii Polskiego Ruchu Ludowego. Cieszymy się, że będziemy projektować w tak ważnym miejscu dla Warszawy, tuż obok Pałacu Belwederskiego i Parku Łazienkowskiego. Zapraszamy na wystawę wszystkich prac do MHPRL, Aleja Wilanowska 204, 02-730 Warszawa.

Ukończenie przebudowy podwarszawskiej hali magazynowej na biura ze strefą fitness.

Hala po przebudowie uzyskała pozwolenie na użytkowanie. Realizacja pokazała, że niedużym kosztem udało się nadać nowe życie niepozornej hali magazynowej. Dziś w biurach pracuje kadra menadżerska, a sala fitness służy wszystkim zatrudnionym pracownikom. Zamieszczamy zdjęcia z realizacji na stronie projektu!

Przejdź do projektu.

I nagroda w konkursie architektonicznym SARP na Projekt Zespołu Kolumbariów na Cmentarzu Komunalnym w Radomiu

Otrzymaliśmy I miejsce w konkursie na Koncepcję Architektoniczno-Urbanistyczną Zespołu Kolumbariów na Cmentarzu Komunalnym w Radomiu ul. Ofiar Firleja 45 wraz z koncepcją zmiany elewacji budynku chłodni. Projekt polegał na budowie 2000 nisz cmentarnych na urny w centralnym punkcie cmentarza, w miejscu niezrealizowanej kaplicy. W kompozycji należało uwzględnić istniejący budynek chłodni.

Przejdź do projektu

I nagroda w konkursie architektonicznym na Muzeum – Dom Rodziny Pileckich w Ostrowi Mazowieckiej

Otrzymaliśmy I nagrodę w konkursie na Muzeum – Dom Rodziny Pileckich w Ostrowi Mazowieckiej. Gratulujemy wszystkim nagrodzonym. Wszystkie 22 prace konkursowe można zobaczyć w pawilonie SARP oraz w Centrum Prasowym Foksal.

Szczegółowe informację o wynikach konkursu, uzasadnienie jury oraz informacje o wystawie pokonkursowej można znaleźć w linkach poniżej.

Ogłoszenie wyników Konkursu architektonicznego na opracowanie koncepcji siedziby Muzeum

Informacje odnośnie wystawy pokonkursowej

Debata w Muzeum Literatury

Wzięliśmy udział w otwartej debacie dotyczącej projektu Muzeum Literatury. Debata odbyła się przy Rynku Starego Miasta 20 w Warszawie. Zaproszenie do udziału w debacie przyjęli przedstawiciele Towarzystwa Opieki nad Zabytkami. Tematem przewodnim był zakres oraz sposób rewitalizacji zespołu kamienic należących do Muzeum.

Wystawa „Plany na przyszłośc”

Projekt Muzeum Literatury znalazł się na wystawie „Plany na Przyszłość. Architektura Warszawy w projektach” która odbyła się już po raz 21. Na wystawie prezentowane są pomysły na obiekty kultury, sportowe czy handlowe, biurowce, budynki mieszkalne, plany zagospodarowania przestrzennego i rewitalizacje. Wystawę będzie można oglądać w Pawilonie SARP-u przy ul. Foksal 2. Wydarzenie potrwa od 20 maja do 7 czerwca 2016 r.

I nagroda w Konkursie Architektonicznym

Otrzymaliśmy I nagrodę w konkursie architektonicznym na opracowanie koncepcji architektonicznej obiektów małej architektury oraz elementów informacji wizualnej dla peronów Warszawskiej Kolei Dojazdowej.

Muzeum Literatury – podpisanie umowy

Podpisaliśmy umowę na wykonanie projektu rewitalizacji siedziby głównej Muzeum Literatury. W uroczystym podpisaniu umowy wziął udział Pan Adam Struzik, Marszałek Województwa Mazowieckiego oraz Pan Wiesław Raboszuk, Wicemarszałek Województwa.

I nagroda w Konkursie SARP

Otrzymaliśmy I nagrodę w konkursie architektonicznym na opracowanie koncepcji rewaloryzacji siedziby Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie.